شبکه های احتماعی اغلب به عنوان یک رسانه برای نفوذ ایده ها و ابتکارات مورد استفاده قرار می گیرند. تصمیمات فردی برای استفاده از یک محصول یا نوآوری به میزان زیادی به تصمیمات همکاران یا دوستان وابسته است. با استفاده از نظریه بازیها، می توان نفوذ ایده ها را شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار داد.

پروژه های خاتمه یافته:

  1. یک بازی تکاملی برای بیشینه سازی نفوذ در شبکه های اجتماعی

افراد:

  • دکتر محمدحسین منشئی
  • سارا رنجبران
  • پرند موسوی
  • هانیه شادمهر
  • مسعود صدری
  • احمد درخشلن

همکاران:

  • دکتر محمدعلی منتظری
Reseach Status: Inactive